Friday 16 March 2012

kau buatku tersenyum :)

hai .. aku makin lama . aku semakin sayang sangat-sangat dekat dia :) .. aku jarang rase perasaan ini .. tetapi bila aku bersama dengan dia . aku rase selesa sgt2 .. haha .. tak bole blah la jiwang aku nie .. tetapi ini aku rasakan sekarang .. alhamdulillah .. 15 . 3 hari tu .. dah 11 bulan aku bersama dia .. hehehe .. tak lama lagi SETAHUN .. YEAAHH :D .. gembira nya .. aku sayang kat dia sangat .. 14 hari bulan tu aku jalan-jalan date dengan dia dekat bandar melaka :)) best la awak .. ske sangat-sangat .. saya suka dan akan merindui saat-saat itu tau bi :) first time aku belanja girl baju dgn kek .. hehe^^ ..tak sangka lah awak kek yg awk pilih tu saya suka dan pernah pilih sebelum ini .. dalam byk2 kek tu .. kek saya makan jgak awak pilih . terkejot tau awk :D ..sayang awak .. citarasa saya dan awak lebey kurang same jelaar .. hehehe .. awak-awak .. rindu la kat awk .. nak jmpe , jalan2 mcm hari tu .. hehe .. ok la semua .. SALAM  .. sayang sumer .. <3

No comments:

Post a Comment